Ілляшенко, Сергій МиколайовичІлляшенко, Наталія Сергіївна2021-06-152021-06-152021Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладів / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг: виклики та рішення : матеріали 2-ї міжнар. наук.-практ. конф., 21 квітня 2021 р. – Одеса : Гельветика, 2021. – С. 51-54.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53144Окреслено роль і визначено основні завдання маркетингу інновацій у забезпеченні успіху розробки і реалізації стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємств та установ. Запропонована послідовність їх виконання. Показано, що завдання маркетингу інновацій організації в сучасних умовах трансформації технологічних укладів можна згрупувати за двома основними напрямами: забезпечення інформацією і знаннями стратегій інноваційного розвитку; маркетинговий супровід інноваційного процесу (реалізації зазначених стратегій).The role is outlined and the main tasks of marketing innovations in ensuring the success of the development and implementation of strategies ahead of innovative development of enterprises and institutions are determined. The proposed sequence of their implementation. It is shown that the tasks of marketing innovations of the organization in the modern conditions of transformation of technological institutions can be grouped into two main areas: providing information and knowledge of innovative development strategies; marketing support of the innovative process (implementation of these strategies).ukмаркетинг інноваційтрансформація технологічних укладівчетверта промислова революціявипереджаючий інноваційний розвитокmarketing of innovationstransformation of technological processesFourth Industrial Revolutionahead of innovative developmentЗавдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладівThe task of marketing innovations in the context of transformation of technological toolsThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-1426-1215