Поворознюк, Н. І.Бобрівник, К. Є.2016-02-242016-02-242015Поворознюк Н. І. Онтології – засіб для формування змісту навчальних дисциплін / Н. І. Поворознюк, К. Є. Бобрівник // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інформатика та моделювання. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 33 (1142). – С. 119-124.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19949Зміст навчальних дисциплін має відображати фундаментальну інформацію у своїй предметній області, а також основні тенденції розвитку. Для представлення знань у предметній області в останні десятиліття широко застосовується онтологічний підхід. Застосування онтологій для формування змісту навчальних дисциплін дає змогу підвищити якість навчання.The content of training courses should reflect fundamental information in their subject area, and the main trends. To represent knowledge in the subject area in recent decades is widely used ontological approach. The use of ontologies for shaping the content of training courses enables to increase the quality of education.ukпредметна областьпредставлення знаньякість навчанняметоди навчанняsubject areaacademic disciplinesknowledge representationontologyОнтології – засіб для формування змісту навчальних дисциплінOntology is means for generating the content of academic disciplinesArticle