Shyriaieva, Natalia VolodumyrivnaAl Barzenji, Zawand Awat Nadif2023-07-302023-07-302020Shyriaieva N. Marketing strategies for the enterprise of oil and gaz industry / N. Shyriaieva, Z. A. N. Al Barzenji // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2020" : тр. 11-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 25 грудня 2020 р. / ред.: Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – P. 218-221.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67632enmarketmethods of process managementgasoil productionoil refininggas productsenergy resourcesMarketing strategies for the enterprise of oil and gaz industryArticle