Годзь, Наталія Борисівна2016-12-132016-12-132016Годзь Н. Б. Освіта та освітяни: династичний принцип передачі професійних соціокультурних чинників / Н. Б. Годзь // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 219-225.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25372У запропонованій статті ми продовжуємо висвітлювати важливість династичного принципу передачі професійних педагогічних соціокультурних чинників, які поєднують завдання збереження професійних надбань з висвітленням історії педагогіки на прикладі вчительських родин в країні. Також метою є постановка, аналіз можливостей футурологічної науки на прикладі освітянської діяльності.In the proposed article, we will continue to highlight the importance of the principle of dynastic transfer of professional skills that connect job preservation of professional skills with lighting the history of education on an example of teacher’s families in the country. Also, the aim is to set futurology and analysis capabilities on the example of teaching.ukпедагогікафутурологіяфілософія освітиfuturologyphilosophy of educationОсвіта та освітяни: династичний принцип передачі професійних соціокультурних чинниківEducational and teachers: the dynastic principle of the transfer of professional socio-cultural componentsArticle