Вишнева, І. М.2015-03-102015-03-102012Вишнева І. М. Розвиток творчого потенціалу педагогів в умовах післядипломної освіти, як профілактика професійного вигоряння / І. М. Вишнева // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 415-426.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13363В статті порушується питання про можливість попередження професійного вигоряння педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти через реалізацію їх творчого потенціалу. Для цього у статті розглянуто основні складові понять: «творчий потенціал», «професійне вигоряння», визначено умови, які сприятимуть попередженню симптомів професійного вигоряння і вплинуть на розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти.In the article a question is affected about possibility of warning of the professional burning down of pedagogical workers in the conditions of postgraduate education through realization of them creative potential. For this purpose the basic constituents of concepts are considered in the article: «creative potential», «professional burning down», certainly terms which will be instrumental in warning of symptoms of the professional burning down and influence on development of creative potential of pedagogical workers in the conditions of postgraduate education.ukдіяльність професійнасамореалізаціяактивність творчаздібностісаморозвитокРозвиток творчого потенціалу педагогів в умовах післядипломної освіти, як профілактика професійного вигорянняProblems of development of creative potential of teachers, prophylaxis of the professional burning down, are in the conditions of pislyadiplomnoy educationArticle