Зенякін, Олексій Сергійович2022-08-222022-08-222021Зенякін О. С. Метафоричний фреймінг проблеми екології в часи коронавірусу: тематичне дослідження онлайн-видання "МЕТRO" / О. С. Зенякін // Сучасний англомовний науковий дискурс : зб. наук. пр. 5-ї Міжнар. студ. наук.-практ. конф. / ред.: О. М. Ніколенко, М. О. Зуєнко. – Полтава : ПП Астрая, 2021. – Вип. 5. – С. 43-47.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57733У цій статті аналізується, як концептуальна метафора ПРИРОДА — ЛІКАР втілена в текстах новин, присвячених екологічним проблемам, у британському інтернет-виданні METRO під час пандемії коронавірусу.This article presents an analysis of how the conceptual metaphor NATURE is A DOCTOR is framed in the news texts addressing environmental issues in the British onlineoutlet "METRO" during the coronavirus pandemic.ukконцептуальна метафорапандеміязасоби масової інформаціїелектронні виданнякарантинconceptual metaphorcoronavirus pandemicframingonline mediaМетафоричний фреймінг проблеми екології в часи коронавірусу: тематичне дослідження онлайн-видання "МЕТRO"Metaphorical framing of the problem of ecology in the time of the coronavirus: a case study of the online-outlet "METRO"Articlehttps://orcid.org/0000-0001-8937-6044