Пасічник, ДмитроЛарка, Людмила Сергіївна2023-12-042023-12-042023Пасічник Д. М. Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період [Електронний ресурс] / Д. М. Пасічник, Л. С. Ларка // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 192-194. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71503.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71503Наведено склад маркетингових заходів у межах реалізації маркетингової стратегії. Систематизовано показники, які доцільно застосовувати при діагностиці ефективності розробки та просування офіційного сайту готелю; показники діагностики ефективності проведення рекламної кампанії у ЗМІ; показники ефективності діагностики проведення PR-акцій.ukдіагностикауправління маркетингомрекламна кампаніялояльність клієнтівкомплекс маркетингуДіагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний періодArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464