Грень, Лариса Миколаївна2022-09-032022-09-032019Грень Л. М. Норми й цінності системи професійної (професійно-технічної) освіти як складники методології дослідження в галузі науки "Державне управління" / Л. М. Грень // Публічне управління і адміністрування в Україні. – 2019. – Вип. 11. – С. 47-51.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57790У статті розкрито зміст таких основних детермінант методології дослідження в галузі науки "Державне управління", як норми та цінності системи професійної (професійно-технічної) освіти. Доведено, що постійне оновлення нормативно-правового забезпечення в професійній (професійно-технічній) освіті України та розуміння її як соціальної цінності створює умови для якісної підготовки кваліфікованих робітників, сприяє підвищенню конкурентоспроможності професійної (професійно-технічної) освіти на ринку праці, інтеграції держави у світовий освітній простір.The article discloses the content of such basic research methodology determinants in state management science as norms and values of vocational (vocation and technical) training system. It has been proved that constant renovation of normative and legal support in vocational (vocation and technical) training of Ukraine and understanding it as a social value creates conditions for quality training of professional employees, enhances competitiveness raising of vocational (vocation and technical) training in the labor market, and integrating the state into the world education environment.ukнавчальний процеспедагогічна діяльністьвища освітаполітикаstate managementresearch methodologyeducational processhigher educationpedagogical activitypoliticsНорми й цінності системи професійної (професійно-технічної) освіти як складники методології дослідження в галузі науки "Державне управління"Norms and values of vocational (vocation and technical) training system as components of research methodology in state management scienceArticledoi.org/10.32843/2663-5240-2019-11-7https://orcid.org/0000-0003-4466-6018