Ручка, М. М.Яцько, М. О.2015-02-112015-02-112014Ручка М. М. Експортна стратегія підприємства як засіб успішного функціонування підприємства на зовнішньому ринку / М. М. Ручка, М. О. Яцько // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 23 (1066). – С. 54-58.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12943У статті розглянуто теоретичні засади та визначення поняття стратегії, стратегічного управління підприємства зовнішньоекономічної діяльності. Визначено ознаки стратегії, основні фактори, що найбільш суттєво впливають на неї. Обґрунтовано умови, на яких базується стратегічне управління. Доведено важливість та вплив детальної розробки стратегії для успішного функціонування підприємства на зовнішньому ринку.ukуправління підприємствомдіяльність зовнішньоекономічнарозвиток підприємстваменеджментЕкспортна стратегія підприємства як засіб успішного функціонування підприємства на зовнішньому ринкуArticle