Ілляшенко, Сергій МиколайовичПересадько, Г. О.2021-04-142021-04-142009Ілляшенко С. М. Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу / С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько // Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн. Сер. : Економічні науки. – 2009. – Т. 3, № 5. – С. 14-18.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52127Розроблено теоретико-методичний підхід до поетапного ітераційного відбору інноваційних стратегій промислових підприємств, адекватних зовнішнім умовам і їх стратегічному потенціалу, з застосуванням елементів нечіткої логіки, на основі врахування рівнів попиту, рентабельності діяльності, ризику, конкурентоспроможності та адаптаційних можливостей підприємства. Визначено орієнтовний набір факторів впливу зовнішнього і внутрішнього середовища господарювання, які підлягають аналізу і урахуванню. Практична реалізація запропонованого підходу надасть змогу підвищити оперативність та рівень обґрунтованості вибору інноваційних стратегій розвитку підприємств стосовно існуючих ринкових умов і їх наявного стратегічного потенціалу.ukконкурентоспроможністьекономікаінноваційна діяльністьпромислові підприємстваМетодичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788