Сафонік, О. Є.2017-03-142017-03-142015Сафонік О. Є. Маркетингова стратегія виробничого підприємства в умовах економічної кризи. Сфера FMCG / О. Є. Сафонік // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність : тр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 20 грудня 2015 р. / ред. П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 45-46.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27778ukантикризовий маркетингстратегічне плануванняоптимізація витратконкурентоспроможність підприємствуправління підприємствомpriceproductplacepromoutionМаркетингова стратегія виробничого підприємства в умовах економічної кризи. Сфера FMCGThesis