Маковоз, Оксана Сергіївна2022-10-262022-10-262021Маковоз О. С. Взаємозв'язок креативності і бізнес-планування як інструментів інноваційного розвитку підприємства / О. С. Маковоз // Sociocultural and managerial drivers of business development strategy implementation in Ukraine = Соціокультурні та управлінські драйвери реалізації стратегії розвитку бізнесу в Україні : monograph / ed. L. L. Kalinichenko ; Kharkiv National University of Civil Engineering and Architecture. – Poznań : Wydawnictwo IVM, 2021. – Pt. 4.2. – P. 252-261.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58714Сучасні умови господарювання характеризуються мінливістю бізнес-середовища та вимагають від підприємств активного застосування всебічного бізнес-планування своєї стратегічної та оперативної діяльності з урахуванням загроз і можливостей подальшого інноваційного розвитку. Сучасний етап індустріального розвитку змінюється епохою інновацій, що вимагають від кожного підприємства стимулювання та генерування знань персоналу, креативних ідей, технологій. Бізнес-планування у цьому процесі займає роль каталізатора, який є інструментом впровадження інновацій. У зв’язку з цим розуміння важливості процесів бізнес-планування та креативності має великий ефект у прискоренні інноваційного розвитку підприємств, що сприятиме збільшенню кількості успішних підприємств, інтенсифікації прогресивних змін інфраструктури ринку, а також поширенню можливостей самореалізації персоналу. Проведене дослідження взаємозв’язку між креативністю та бізнес-плануванням як інструментів інноваційного розвитку підприємства довело, що генерація креативної ідеї та застосування обґрунтованого бізнес-планування сприяють оптимізації ресурсів, досягненню цілісної стратегії та вибору найефективніших методів впровадження інновацій. При бізнес-плануванні підприємство описує головні процеси організації, зображує шляхи досягнення цілей і виконання завдань підприємством, націлені на максимізацію прибутку. Оптимізований бізнес-план, перш за все, допомагає інноваційно розвиватись підприємству шляхом використання можливостей залучення додаткових інвестиції, ефективно планувати свій розвиток і розробляти креативну продукцію.ukбізнес-планрозвитоккреативністьінноваціїпідприємствоВзаємозв'язок креативності і бізнес-планування як інструментів інноваційного розвитку підприємстваBook chapterhttps://orcid.org/0000-0001-8728-1500