Райко, Діана Валеріївна2014-02-172014-02-172008Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі "споживач – підприємство – партнер" / Д. В. Райко // Наукові праці ДонНТУ : всеукр. наук. зб. Сер. : Економічна. – Донецьк : ДонНТУ, 2008. – Вип. 34-3 (138).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4192ukстратегія проактивнаменеджментпродукціядіагностикааналіз комплекснийспоживачіПроцес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”Article