Шипуліна, Юлія СергіївнаКоломієць, Артем Олександрович2023-12-042023-12-042023Шипуліна Ю. С. Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, А. О. Коломієць // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 267-270.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71453Основною метою розвитку будь-якого бізнесу є отримання прибутку і досягнення високих економічних показників. При цьому кожна ніша бізнесу має свої особливості. Так, для послуги доставки їжі, яка останнім часом набуває все більшої популярності на ринку громадського харчування, основним показником, який дозволяє формувати стабільний прибуток є пожиттєва цінність.ukринок громадського харчуванняпожиттєва цінністьцифровий маркетингЗастосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжіArticlehttps://orcid.org/0009-0004-9666-4887