Руденко, Ю. В.2015-01-162015-01-162012Руденко Ю. В. Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах / Ю. В. Руденко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 152-161.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11698В роботі представлено систему оцінки маркетингової діяльності на основі діагностування центрів виникнення маркетингових витрат. Виділено методи та підходи щодо аналізу ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах. Розглянуто критерії результативності маркетингу та запропоновано класифікацію показників ефективності маркетингових витрат.The author presents the evaluation system of marketing activities based on diagnosing the center of marketing costs. Also he analyses the methods and approaches to marketing costs’ efficiency at industrial enterprises. He examines the means of measuring marketing effectiveness and proposes the classification of indicators marketing costs’ performance.ukрезультативністьефективністьрентабельність інвестиційmarketing costsmarketing expensesmarketing activitiesАналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствахArticle