Лаврентьєва, Людмила Сергіївна2018-03-132018-03-132006Лаврентьєва Л. С. Принципи вибору асортименту машинобудівної продукції / Л. С. Лаврентьєва // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 1. – С. 14-18.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34975Надано обґрунтування асортименту продукції за допомогою логічного ланцюжка "вивчення потреб споживачів" - "формування асортименту продукції" - "управління асортиментом продукції". Наведена необхідність створення стратегічної системи управління.The range of products substantiation on the basis of the logic chain is presented. Such links as "investigating consumers' preferences", "creating the range of products" and "managing the range of products" are included into this chain. The necessity of developing management strategic system is shown.ukасортимент продукціїпотреби споживачівуправління асортиментом продукціїПринципи вибору асортименту машинобудівної продукціїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464