Сегеда, Н. А.2016-12-132016-12-132016Сегеда Н. А. Постнекласичні смисли професіогенезу викладача-гуманітарія / Н. А. Сегеда // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 196-205.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25361У статті обґрунтовано і висвітлено постнекласичне розуміння гуманітарної освіти, що полягає у збереженні і наслідуванні її активно-творчого гуманістичного начала, етико-естетичного впливу на гармонійний розвиток людини. Автором визначено комплекс загальнонаукових підходів (системно-кибернетичний, цивілізаційний, культурологічний), що утворюють методологічне підґрунтя для розробки педевтологічного супроводу професіогенеза викладача гуманітарних дисциплін вищого навчального закладу.The article deals with post-nonclassic understanding of humanitarian education which comprises saving and following its active-creative humanistic beginning, ethic-aesthetic influence on harmonious development of a man. The author has defined the complex of general scientific approaches (system-cybernetic, civilizational, culturological) which form methodological ground for the development of pedevtological support of professiogenesis of a lecturer-humanitarian of higher educational institution.ukкультуротворча сутністьпрофесійний розвитокінформаційна революціяглобалізаціянауковий підхідгармонізація відношень людиниcultural-creative essenceprofessional developmentinformational revolutionglobalizationscientific approachПостнекласичні смисли професіогенезу викладача-гуманітаріяPost-nonclassic senses of lecturer-humanitarian’s professiogenesisArticle