Хавіна, Ірина Валер'ївнаЧебакова, Юлія Григорівна2021-04-272021-04-272021Хавіна І. В. Методика дослідження емоціональної готовності до успішної навчальної діяльності у студентів першого курсу в закладах вищої освіти / І. В. Хавіна, Ю. Г. Чебакова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 1. – С. 72-85.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52407Досліджено емоційну складову професійної компетентності майбутніх фахівців. Зосереджено увагу на рівні емоційної готовності студентів перших курсів до успішної навчальної діяльності у закладах вищої освіти. Описано методики, що дозволяють виявити рівні навчальної мотивації, інтересу та емоційних станів у студентів перших курсів закладів вищої освіти до успішної навчальної діяльності. За результатами дослідження сформовані висновки щодо значущості емоцій для студентів перших курсів під час навчання у закладах вищої освіти.The emotional component of the professional competence of future specialists has been investigated. Attention is focused on the levels of emotional readiness of first-year students for successful educational activities in higher education institutions. Methods are described that allow identifying the levels of educational motivation, interests and emotional states in first-year students of higher education institutions for successful educational activities. The conclusion is made about the importance of emotions among first-year students during their training in higher education institutions.ukкомпетентністьcompetenceМетодика дослідження емоціональної готовності до успішної навчальної діяльності у студентів першого курсу в закладах вищої освітиResearch techniques of emotional readiness for successful educational activities of first year students in higher education institutionsArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2021.1.06https://orcid.org/0000-0001-9038-0892https://orcid.org/0000-0001-9317-8585