Шипуліна, Юлія СергіївнаКоломієць, Артем Олександрович2024-05-152024-05-152024Шипуліна Ю. С. Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл / Шипуліна Ю. С., Коломієць А. О. // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали 11-ї Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., 21 березня 2024 р. / ред. кол.: В. В. Малий [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 539-540.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77264ukонлайн навчанняонлайн-школидистанційне навчанняринок освітнього бізнесувебінарна модельвебінарна воронкаЕфективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкілArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8133-578Xhttps://orcid.org/0009-0004-9666-4887