Ілляшенко, Сергій МиколайовичРудь, М. П.2020-03-132020-03-132019Ілляшенко С. М. Формування новітніх видів маркетингу для ринково-орієнтованого управління випереджаючим розвитком підприємств / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Механізм управління формуванням стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств : монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2019. – Розд. 3.1. – С. 81-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44972ukінноваційна діяльністьмаркетингова діяльністьконкурентні перевагиспоживачіінформаційні технологіїглобалізаціятоварцінакомунікаціїзбутперсоналФормування новітніх видів маркетингу для ринково-орієнтованого управління випереджаючим розвитком підприємствBook chapterhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788