Клімов, Максим ВолодимировичТкачова, Надія Петрівна2024-11-262024Клімов М. В. Дослідження теоретичної сутності маркетингу освітніх послуг [Електронний ресурс] / М. В. Клімов, Н. П. Ткачова // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 14 листопада 2024 р. : електрон. вид. / гол. оргком. Р. О. Кайдалов ; Національна академія Національної гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 51-53. – Отримано з https://nangu.edu.ua/uploads/files/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20_14%20.11%20.24%20%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.pdf, вільний (дата звернення: 26.11.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83780В доповіді доведено, що тлумачення освітнього маркетингу в основному однакове, всі вони спрямовані на впровадження концепції маркетингу в університети для досягнення мети розвитку вищої освіти, а різниця полягає в тому, що використовувані методи або стратегії різні, тому стоячи на низовому рівні ВНЗ, в доповіді пропонується визначати так: «Університет використовує власні ресурси, включаючи навчальну програму, викладачів, обладнання, університетське середовище, освітні ресурси тощо, щоб покращити якість університетського викладання та сприяти вибору батьків та готовності студентів вчитися за допомогою відповідних рекламних стратегій, з метою досягнення мети сталого функціонування ВНЗ».ukосвітній маркетингринокпопитпропозиціяекономікастратегічні змінинавчальні закладиДослідження теоретичної сутності маркетингу освітніх послугArticlehttps://orcid.org/0009-0009-3028-7026https://orcid.org/0000-0002-3840-4516