Глізнуца, Марина Юріївна2020-09-212020-09-212020Глізнуца М. Ю. Розвиток туристичної галузі України в умовах світової глобалізації туризму [Електронний ресурс] / М. Ю. Глізнуца // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 246-248. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 21.09.2020 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48330ukсвітова економікатуристичний бізнесінноваціїзаконодавствоРозвиток туристичної галузі України в умовах світової глобалізації туризмуThesis