Чмерук, Тарас ЮрійовичОборіна, Анастасія ЮріївнаКосенко, Олександра Петрівна2025-01-082024Чмерук Т. Ю. Роль інтернет-маркетингу у повоєнному розвитку підприємств України / Т. Ю. Чмерук, А. Ю. Оборіна, О. П. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 372-375.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85026ukмаркетингінтернет-маркетингповоєнний періодповоєнний розвитокпідприємствовійнаРоль інтернет-маркетингу у повоєнному розвитку підприємств УкраїниArticle