Яковлєв, Анатолій ІвановичЛарка, Людмила Сергіївна2017-01-172017-01-172014Яковлєв А. І. Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2014. – № 3 (69). – С. 193-199.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26301Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.ukпотребаспоживачімаркетингові дослідженняпрогнозуванняОсобливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукціїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464