Биков, В. Ю.Литвинова, С. Г.2016-10-252016-10-252016Биков В. Ю. Корпоративні соціальні мережі як об’єкт управляння освітньої соціальної системи / В. Ю. Биков, С. Г. Литвинова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 2. – С. 68-76.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23977Розглянуто особливості управління об’єктом освітньої соціальної системи, уточнено термінологічний апарат, узагальнено види, типи, складові управління освітніми соціальними системами. За результатами аналізу науково-методичної літератури було визначено чинники, що впливають на функціонування освітньої соціальної системи, обґрунтовано використання корпоративної соціальної мережі як об’єкту управління. У роботі розкрито мету та особливості використання корпоративних соціальних мереж, здійснено класифікацію, визначено їх потенціал для використання в управлянні освітньою соціальною системою.The object of education management features of the social system, specified terminology, generalized species types that make management of educational social systems. The analysis of the scientific and technical literature were identified factors That affect the functioning of educational social system, reasonable use of the corporate social network as a facility management. The paper reveals the purpose and features of using corporate social networking is classified, identified their potential for use in management educational social system.ukсуб’єкти системиспільнотаінтерактивна системаорганізаційна системасуспільна системаfacility managementКорпоративні соціальні мережі як об’єкт управляння освітньої соціальної системиA corporate social network as an object of educational social system managementArticle