Хомуленко, Тамара Борисовна2017-01-182017-01-182016Хомуленко Т. Б. Зміст та розвиток креативності в освітньому просторі / Т. Б. Хомуленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 4. – С. 35-46.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26311У роботі аналізується зміст поняття креативність, порівнюються різні підходи до його визначення. Зазначається роль метапам’яті в креативному процесі. Здійснено систематизацію шляхів та засобів розвитку креативності та актуалізації творчих здатностей. Окреслюється роль креативності в навчальному процесі.The content of the notion "creativity" is analyzed in the work, different approaches to its definition are compared. The role of metamemory in the creative process is pointed out. The systematization of ways and means of creativity development and actualization of creative abilities is made. The role of creativity in the educational process is outlined.ukпродуктивне мисленнятворче мисленняевристичне мисленнядивергентне мисленняметапам’ятьproductive thinkingcreative thinkingheuristic thinkingЗміст та розвиток креативності в освітньому просторіCreativity content and development in the sphere of educationArticle