Пушкар, Олександр ІвановичТатаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна2023-02-012023-02-012020Пушкар О. І. Проблеми організації дистанційної трудової діяльності працівників цифрового маркетингу в умовах економіки вражень [Електронний ресурс] / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева // Соціально-трудові відносини: проблеми науки та практики : монографія / С. І. Бандур, Т. А. Костишина, О. О. Нестуля [та ін.] ; ред. Т. А. Костишина. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – Розд. 1.6. – С. 161-173. – 1 електрон. опт. диск (CD-R).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61959Окреслено ключові проблеми пов’язані з організацією дистанційної діяльності фахівців у галузі didgital marketing. Показані шляхи вирішення цих проблем: організація віртуальних команд маркетологів, що базуються на спільних цінностях у сприйнятті самої діяльності, її продуктів та очікуваних впливів; використання інструментів групової роботи в Інтернет та хмарних технологій; підготовка мультимедійних продуктів для розміщення і поширення в мережі Інтернет, соціальних мережах та месенджерах.ukдистанційна діяльністьекономіка враженьспільні цінностіінструменти групової роботимультимедійні продуктицифровий маркетингПроблеми організації дистанційної трудової діяльності працівників цифрового маркетингу в умовах економіки враженьBook chapterhttps://orcid.org/0000-0003-3592-3684https://orcid.org/0000-0003-2910-9280