Попович, В. В.Крайник, Л. В.2015-11-242015-11-242010Крайник Л. В. Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі / Л. В. Крайник, В. В. Попович // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 1. – С. 96-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18354У статті розглянуто особливості використання шасі для автобуса А074. Особливу увагу звернуто на узгодження роботи рульового управління і підвіски шасі. Наведено результати гальмівних випробувань шасі з різними схемами рульових управлінь.ukмалі автобусикомпоновка пасажирського салонурульове управлінняпідвіска шасігальмівні випробуванняОптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисіArticle