Степанов, В. Ю.2017-10-182017-10-182009Степанов В. Ю. Інформаційно-комунікативний маркетинг як соціальна технологія / В. Ю. Степанов // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 35-1. – С. 18-26.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32057У статті розглянуто нову парадигму інформаційно-комунікативного маркетингу як соціальну технологію, побудовану на основі комунікативного рівня діалогу.The new paradigm of the informatively-communicative marketing as social technology, built on the basis of communicative level of dialog is considered.ukкомунікаціядіалогсловоінформаціяІнформаційно-комунікативний маркетинг як соціальна технологіяArticle