Мірошник, Марія ВолодимирівнаРоманчик, Тетяна Володимирівна2023-11-302023-11-302023Мірошник М. В. Структура комплексу маркетингу у туризмі [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 393-395. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355ukекономічна діяльністьринкові відносинимаркетингова діяльністьрекламатуристичні послугитовариСтруктура комплексу маркетингу у туризміArticlehttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587https://orcid.org/0000-0002-2065-2415