Самойлов, О. В.Романчик, Тетяна Володимирівна2024-12-202024Самойлов О. В. Сучасні рекламні технології як стратегічний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації ринку [Електронний ресурс] / Самойлов О. В., Романчик Т. В. // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 520-521. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84503.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84503ukекономічна діяльністьринкові відносинимаркетингконкурентоспроможністьрекламні технологіїцифровізаціятаргетингСучасні рекламні технології як стратегічний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації ринкуArticlehttps://orcid.org/0009-0004-4456-4884https://orcid.org/0000-0002-2065-2415