Соколенко, Володимир АнатолійовичПоляк, А. В.2015-11-052015-11-052011Соколенко В. А. Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу / В. А. Соколенко, А. В. Поляк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 62. – С. 149-158.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17929У статті досліджено сучасний стан розвитку мережі Інтернет в світі. Проаналізовані стан і тенденції Інтернет-ринку в Україні. Розглянуті особливості і перспективи розвитку Інтернет-маркетингу в Україні.This article examined the currentstate of Internet development intheworld. Itcontains analysis of the status and trends of the Internet marketinUkraine. The features and prospects of internetmarketing in Ukraine were examined.ukінтернет-ринокінтернет-маркетингтоварипослугиклієнтиінформаціяІнтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесуArticle