Федорець, Сергій Анатолійович2019-09-192019-09-192019Федорець С. А. Прагматико-семантичнi особливості рекламних оголошень / С. А. Федорець // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – 88 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42297ukпродаж товарівпродаж послугрекламафірми-виробникиімідж компаніїтоваровиробникиспоживачітовариПрагматико-семантичнi особливості рекламних оголошеньThesis