Матейчик, В. П.Цюман, М. П.Ніколаєнко, В. А.2013-05-212013-05-212012Матейчик В. П. Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів / В. П. Матейчик, М. П. Цюман, В. А. Ніколаєнко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2012. – № 1. – С. 62-65.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97В статті розглянуто особливості математичного моделювання поршневого бензинового двигуна при регулюванні його потужності комбінованим методом з відключенням частини циліндрів з метою визначення коефіцієнта нерівномірності ходу двигуна. Наведено універсальні характеристики двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 за питомою ефективною витратою палива і коефіцієнтом нерівномірності ходу двигуна. Визначено зони доцільності застосування комбінованого регулювання потужності поршневого бензинового двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 з відключенням частини циліндрів за критеріями паливної економічності і рівномірності ходу двигуна.ukматематична модельджерела енегрії на автомобільному транспортідвигуни бензиновіпоказники двигунаДоцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрівArticle