Євтушенко, Наталія2017-11-172017-11-172017Євтушенко Н. Системний аналіз у методології порівняльного дослідження системи підвищення кваліфікації вчителів України / Н. Євтушенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 3. – С. 47-54.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32855Стаття присвячена поглибленню методологічних уявлень про використання системного аналізу в наукових дослідженнях сучасної системи підвищення кваліфікації вчителів. Описано процес системного аналізу досліджуваної системи та послідовні стадії його проведення – постановка проблеми, визначення мети і критеріїв оцінки, здійснення структурного аналізу, розробка концепції розвитку системи, аналіз відібраних рішень. Автором обґрунтовується актуальність проведення порівняльного дослідження системи підвищення кваліфікації вчителів України та відповідних структур у післядипломній освіті інших країн – членів Європейського Союзу.The article increases methodological perspectives for using system analysis while researching the modern system of teachers’ professional advancement. The process of system analysis for the named system and its stages have been described, such as claiming a problem, defining an aim and criteria of its evaluation, making structural analysis, creating a conception for the system’s development, analyzing a bunch of decisions. The author proves a need of using comparative research for the system of teachers’ professional advancement in Ukraine and similar structures within postgraduate education in states-members of the European Union.ukучительпіслядипломна освітанавчально-методичне забезпеченняфахівціsystem analysisСистемний аналіз у методології порівняльного дослідження системи підвищення кваліфікації вчителів УкраїниSystem analysis in the methodology of comparative research for the system of teachers’ professional advancement in UkraineArticle