Перерва, Петро ГригоровичСавченко, Ольга ІгорівнаТоважнянський, Вячеслав ЛеонідовичАрхієреєв, Сергій ІгоревичАндрєєва, Наталя МиколаївнаБаланюк, Сергій ІвановичБарун, Марина ВікторівнаБерезянко, Тамара ВолодимирівнаВерютіна, Вікторія ЮріївнаГончаренко, Тетяна ПетрівнаГусенко, Ольга СергіївнаД'яконова, Ірина ІванівнаДзвінчук, Дмитро ІвановичДанько, Тарас ВолодимировичДоценко, Сергій ІллічДорошук, Ганна АнатоліївнаДюжев, Віктор ГеннадійовичЖук, Ольга ІванівнаЗахарова, Яна ОлександрівнаІвашків, Ірина МиколаївнаКапаруліна, Ірина МиколаївнаКасаткіна, Марина ВолодимирівнаКосенко, Олександра ПетрівнаІвашків, Тарас СтепановичКвятковська, Любов АбрамівнаКириченко, Оксана СергіївнаКононенко, Яна ВолодимирівнаКосенко, Андрій ВасильовичКравець, Андрій ВалерійовичЛопаткіна, Ірина ВікторівнаЛебедєв, Ігор ВасильовичМалєй, Ольга ВікторівнаМаслак, Ольга ІванівнаМіненко, Володимир ЛеонідовичМолодченко, Таїсія ГеннадіївнаМірошниченко, Ганна ОлександрівнаНемчук, Оксана ВолодимирівнаНестеренко, Роман ОлександровичНікітіна, Аліна ВадимівнаОмельяненко, Віталій АнатолійовичОстапчук, Вікторія ВалентинівнаПетренко, Віктор ПавловичПобережний, Роман ОлеговичПобігун, Сергій АндрійовичПолякова, Наталія СергіївнаСавченко, Катерина ВікторівнаСусліков, Станіслав ВячеславовичСтепанова, Олена ВолодимирівнаСьомкіна, Тетяна ВіталіївнаТимофєєва, Катерина ОлександрівнаТкачов, Максим МихайловичТокар, Інна ІванівнаТопій, Ірина ІгорівнаТкачова, Надія ПетрівнаУсов, Максим АнатолійовичХворост, Оксана ОлексіївнаЧубай, Володимир МиколайовичШевченко, Олена Олександрівна2018-03-282018-03-282012Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі : монографія / П. Г. Перерва [та ін.] ; наук. ред.: П. Г. Перерва, О. І. Савченко, В. Л. Товажнянський ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Цифрова друкарня № 1, 2012. – 700 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35353Монографія присвячена дослідженню особливостей інструментарію формування економічного простору в умовах глобальних інтеграційних процесів. Авторами узагальнений вітчизняний і зарубіжний досвід переходу до інноваційного типу економічного розвитку, розроблені науково-методичні рекомендації по вдосконаленню організаційно-економічних механізмів менеджменту, маркетингу, інтелектуального капіталу в період трансформаційних перетворень. Особлива увага приділена теоретичному осмисленню сучасних управлінських теорій, питанням розвитку адаптивних організаційних форм, управлінню процесами інноваційних перетворень, розробки, виробництва і збуту з урахуванням галузевої, регіональної та структурно-функціональної специфіки. Висвітлені підходи з вирішення питань актуальних трансформацій на ринках праці, фінансів, інтелектуальної власності, товарів та послуг, засобів виробництва. Розглянуті питання забезпечення конкурентоспроможності, сталого розвитку, економічної та екологічної безпеки як запоруки переходу підприємств, міст, регіонів, країни в цілому до економіки знань та суспільства знань. Книга призначена для менеджерів підприємств та організацій, фахівців з державного управління, науковців, викладачів, аспірантів і студентів, що займаються дослідженнями проблем інтеграційних процесів, економічної діяльності, управління людськими ресурсами, корпоративної-соціальної відповідальності, комерціалізації технологій, економічних реформ.ukекономіка національнаконкурентоспроможністьрозвиток сталийуправління стратегічнедіяльність інноваційнаінтеграціяменеджмент міжнароднийефективність управліннякапітал інтелектуальнийвласність інтелектуальнамаркетинг міжнароднийзабезпечення законодавчеМенеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторіBookhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0003-0520-7513https://orcid.org/0000-0002-4028-7697