Масалаб, Олександр ВасильовичЗаруба, Віктор Яковлевич2024-08-282024-08-282024Масалаб О. В. Моделювання маркетингової програми підприємства / О. В Масалаб, В. Я. Заруба // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 829.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80575Доведено, що моделювання маркетингової програми дозволяє підприємствам створювати ефективні стратегії маркетингу, забезпечувати успішне просування продуктів і послуг, а також досягати конкурентної переваги на ринкуukринокмаркетингпрограмамоделюваннябізнесефективністьпідприємстваМоделювання марктенгової програми підприємстваArticle