Приходько, Єлизавета ГеннадіївнаПерерва, Петро Григорович2021-07-092021-07-092021Приходько Є. Г. Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесу / Є. Г. Приходько, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квітня 2021 р. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 99-101.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53473Доведено, що враження як продукт мають ряд специфічних особливостей. По-перше, враження нематеріальні – це означає, що репутація постачальника вражень має надзвичайну важливість. По-друге, враження – "швидкопсувний продукт", їх не можна запасти на майбутнє.ukтуристичні підприємствапослугидодана вартістьтуристичний продуктМаркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329