Клімов, Е. С.2014-06-022014-06-022014Клімов Е. С. Дослідження траєкторії руху точки контакту жорсткого керованого фальш-колеса при комбінованому нахилі шворня під час повороту на місці / Е. С. Клімов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 8 (1051). – С. 148-154.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6985Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень траєкторії руху точки контакту жорсткого керованого фальш-колеса з опорною поверхнею за наявності комбінованого нахилу шворня при повороті на місці. Отримано залежності, що її визначають. Визначено положення центра, відносно якого рухається точка контакту фальш-колеса. Визначальними конструктивними параметрами, що описують траєкторію руху точки контакту жорсткого фальш-колеса з опорною поверхнею, є довжина цапфи, поперечний і поздовжній нахили шворня, кут розвалу та радіус фальш-колеса.The results of the theoretical and experimental studies of the steering rigid wheel-road contact point in dependence on pivot inclinations have been studied. The wheel-road contact point trajectory centre has been determined. The dependence for its calculation has been obtainedukшворіньтраєкторіякероване фальш-колесоточка контактуkingpintrajectorysteering rigid wheelcontact pointДослідження траєкторії руху точки контакту жорсткого керованого фальш-колеса при комбінованому нахилі шворня під час повороту на місціStudy to paths of the moving the point of the contact hard operated cheating travell about under multifunction slopping pivot during tumbling on placeArticle