Шатіло, Д. М.Чекмасова, Ірина Анатоліївна2015-02-182015-02-182011Шатіло Д. М. Просування товару на ринок / Д. М. Шатіло, І. А. Чекмасова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 15. – С. 132-134.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13058У даній роботі розгляну та проблема просування товару на міжнародний ринок. Були досліджені, сформульовані і проаналізовані теоретичні основи маркетингу. Також в роботі розглянуті види міжнародної товарної стратегії.In this paper is considered the problem of promotion of goods to the international market. Were investigated, formulated and analyzed the theoretical basis of marketing. Also it is considered the sorts of international product strategy.ukмаркетингтоварна стратегіяміжнародний риноктоварна стратегіядефіцитПросування товару на ринокArticle