Вознюк, Єгор ОлеговичКучинський, Володимир АнатолійовичПерерва, Петро Григорович2023-12-192023-12-192023Вознюк Є. Сучасні технології штучного інтелекту [Електронний ресурс] / Є. Вознюк, В. Кучинський, П. Перерва // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали 10-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 09 листопада 2023 р. / гол. оргком. О. Зоря ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – С. 44-46. – URL: https://drive.google.com/file/d/1nnQ1325VXAPKAmObTPqmSU9JMethcD3-/view, вільний (дата звернення 19.12.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72038Доведено, що штучний інтелект можна використовувати в маркетингу впливу, щоб прискорити пошук потрібних блогерів для співпраці. Штучний інтелект виявляє тих, у кого менше фальшивих підписників. Зміни в уподобаннях користувачів можуть поступово переходити від звичайного пошуку до пошуку за допомогою голосових помічників, що змінює весь цифровий маркетинг. На даний момент багато будинків в Європі і США вже оснащені «розумними колонками», які реагують на голосові команди.ukштучний інтелектмаркетинг впливуцифровий простірпідприємстваСучасні технології штучного інтелектуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329