Грідіна, Аліна ОлегівнаВолченко, Анна СергіївнаПерерва, Петро Григорович2021-07-092021-07-092021Грідіна А. О. Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесі / А. О. Грідіна, А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квітня 2021 р. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 21-23.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53467Доведено, що залежно від мети подорожі розрізняють такі туристичні ринки: ринок рекреаційного туризму; ринок зеленого туризму; ринок етнічного туризму; ринок ділового туризму; ринок спортивного туризму; ринок релігійного туризму; ринок екстремального туризму та інші.ukконкурентні перевагитуристичні ринкизелений туризмпопитФактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесіThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329