Канівець, Марина ВікторівнаМихайличенко, Валентина Євдокимівна2015-11-242015-11-242012Канівець М. В. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів / М. В. Канівець, В. Є. Михайличенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 6 (24). – С. 282-291.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18374У статті розглянута формуюча роль Я-концепції в процесі формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку та вдосконалення особистісних якостей. Надані практичні рекомендації щодо її усвідомлення і використання в навчальному процесі. Описані перспективи подальшого дослідження.The formative role of self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described.ukсамосвідомістьсамопізнаннясамовдосконаленнясамооцінкавпевненістьрефлексіямотиваціяself-awarenessself-knowledgeself-esteemself-confidencereflectionmotivationЯ-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерівSelf-concept and its role in professional and personal self-development of future engineersArticle