Деревянко, ЄлизаветаКорзанов, МикитаЛарка, Людмила Сергіївна2024-07-092024-07-092024Деревянко Є. О. Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства / Є. О. Деревянко, М. М. Корзанов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 751.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79201Визначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємстваukдіагностка, маркетингмаркетингбізнес-середовищеінформаційні ризикифакт-чекінгАктуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464