Ілляшенко, Сергій МиколайовичПазій, Дмитро Станіславович2023-05-192023-05-192023Ілляшенко С. М. Специфічні проблеми маркетингового дослідження ринку у сфері розробки програмного забезпечення ШІ: аналіз особливостей споживачів та ринкових тенденцій / С. М. Ілляшенко, Д. С. Пазій // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 725.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65276Розкрито проблеми маркетингового дослідження поведінки споживачів на ринку програмного забезпечення штучного інтелекту.The problems of marketing research of consumer behavior in the market of artificial intelligence software are disclosed.ukмаркетингові дослідженняринок програмного забезпеченняштучний інтелектmarketing researchsoftware marketartificial intelligenceСпецифічні проблеми маркетингового дослідження ринку у сфері розробки програмного забезпечення ШІ: аналіз особливостей споживачів та ринкових тенденційSpecific problems of market research in the field of AI software development: analysis of consumer characteristics and market trendsArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788