Перерва, Петро ГригоровичКапінос, Маріанна МиколаївнаЯскевич, Анна ОлегівнаСтанєва, Катерина Сергіївна2023-12-052023-12-052023Форми комерціалізації інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 23 листопада 2023 р. : електрон. вид. / гол. оргком. Р. О. Кайдалов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 111-113. – URL: https://nangu.edu.ua/uploads/files/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20_23.11.23-3-1.pdf, вільний (дата звернення 05.12.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71567Проведені дослідження дозволили обґрунтувати ефективні форми комерційної реалізації результатів інтелектуальної діяльності, що використовуються у світовій практиці. Франчайзинг – це єдина стратегія комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності, яка дозволяє не тільки надати права користування стандартними результатами інтелектуальної діяльності, а й надати всебічний доступ користувачів до різних елементів інтелектуального капіталу.ukінтелектуальна власністькомерціалізаціятрансферприбутоквиключні правафранчайзингФорми комерціалізації інтелектуальної власності.Articlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329