Семенюк, К. О.Ларка, Людмила Сергіївна2023-06-012023-06-012023Семенюк К. О. Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану / К. О. Семенюк, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 789.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65723Визначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.ukмаркетингові дослідженнямаркетингова діагностикаінформаційне забезпеченняспоживачімаркетингові рішеннямаркетингові інструментиринокМаркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стануArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464