Булгаков, М. П.2014-06-022014-06-022014Булгаков М. П. Діагностування паливних систем з безпосереднім упорскуванням за коливаннями тиску палива у рампі / М. П. Булгаков // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 9 (1052). – С. 140-145.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7006Викладена методика діагностування паливних систем із безпосереднім упорскуванням палива за коливаннями тиску палива у рампі. Виконане математичне моделювання залежності провалу тиску від величини тривалості упорскування палива. Наведені результати аналізу свідчать про те, що у FSI найбільш часто виходять із ладу ПНВТ і форсунки. Показана така несправність, як забруднення форсунок. Це дозволяє проводити експрес-діагностику вузлів.The technique of diagnosing of fuel systems with direct injection of fuel on fluctuations of pressure of fuel in a stage is stated. Mathematical modeling of dependence of a failure of pressure from injection duration size is executed. Is shown such failure, as injector pollution. This method allows to carry out express preliminary treatment of units.ukдіагностуванняпаливна систематискдатчикdiagnosingfuel systempressurefluctuationsensorДіагностування паливних систем з безпосереднім упорскуванням за коливаннями тиску палива у рампіDiagnostirovanie fuel systems with direct entering on fluctuations of the pressure fuel in footlightsArticle