Проскурня, Олена Михайлівна2020-10-062020-10-062020Проскурня О. М. Концептуальний підхід до забезпечення якості організації масових туристичних заходів [Електронний ресурс] / О. М. Проскурня // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 274-276. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 06.10.2020 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48534ukтуристичні послугимасові заходиконкурентоспроможністьфестиваліКонцептуальний підхід до забезпечення якості організації масових туристичних заходівThesis