Черкашин, Андрій Іванович2016-10-252016-10-252016Черкашин А. І. Методологічні аспекти формування позитивного мислення особистості майбутніх фахівців-лідерів у вищих навчальних закладах / А. І. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 2. – С. 20-29.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23960У статті розкривається проблема дослідження методологічних аспектів формування позитивного мислення майбутніх фахівців-лідерів в умовах навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах. Проводиться теоретичний аналіз дефініцій "методологія", "позитивне мислення", "духовний компонент", "успіх", "взаємодія", "віддзеркалення", як методологічних складових формування позитивного мислення особистості. Надається авторське визначення позитивного мислення. Вказується на необхідність впровадження синергетичного підходу у формуванні позитивного мислення у студентів вищих навчальних закладів.The article deals with the problem of studying the methodological aspects in the formation of positive thinking in the future professionals-leaders in the educational process at higher education institutions. The author presents a theoretical analysis of the definitions "methodology", "positive thinking", "leadership", a "spiritual component", "success", "interaction", and "reflection" as of the methodological components comprising the formation of the personality’s positive thinking, and provides his own definition of positive thinking. The implementation of the synergetic approach in the formation of positive thinking in higher education institutions students is shown to be necessary.ukдуховний компонентуспіхвіддзеркаленнясинергетичний підхідspiritual componentssuccessreflectionsynergetic approachМетодологічні аспекти формування позитивного мислення особистості майбутніх фахівців-лідерів у вищих навчальних закладахThe methodological aspects in the formation of positive thinking in the personalities of future professionals-leaders at higher education institutionsArticle